Paradisfruns Vardag och Fest

onsdag 11 maj 2016

Vibrant Vintage CAL - Svensk översättning

Del 3 av Kanten/Border som också är den avslutande delen finns nu översatt. Scrolla ner så hittar du den!

Nu är jag igång med översättningen av denna vackra skapelse, Vibrant Vintage CAL av Babylovebrand, här finns originalmönstret Vibrant Vintage CAL. Jag är otroligt glad och stolt över att jag får äran att översätta även denna CAL.
I'm proud and happy that I have the honor to translate this pattern,  Thanks Rachele.

Visst vill du väl hoppa på tåget och göra denna CAL???
Jag kommer att fylla på med mönstret vecka för vecka allteftersom de publiceras i originalversionen. Alla veckor i orginalmönstret är nu publicerade. Jag jobbar på... snart klar jag också... Sen återstår ihopvirkning och kanten...
Jag kommer att publicera alla föregående veckor i rask takt (för att komma ikapp) så fort jag hinner översätta dem.
All information du behöver för att komma igång finns i första delen - Vibrant Vintage CAL inledning.

Så...då börjar vi... Kom ihåg att varje vecka göra en Enkel eller Flerfärgad ruta också. Det står i mönstret för veckan vilken du ska göra. Från vecka 14 ska du göra 2 enkla eller flerfärgade. Läs noga i beskrivningen för veckan hur många av varje som ska göras. OBS! vecka 17 görs bara en designad ruta och en enkel ruta. Detta för att det ska stämma i slutet.
Vibrant Vintage CAL inledning
Enkel och flerfärgad ruta
Vecka 1 rutan Rebecca
Vecka 2 rutan Ana Maria
Vecka 3 rutan Cecilia
Vecka 4 rutan Nicolas
Vecka 5 rutan Darlene
Vecka 6 rutan Melissa
Vecka 7 Michele
Vecka 8 rutan Rachel Vecka 8 Kantvirkning
Vecka 9 rutan Delton
Vecka 10 rutan Mary
Vecka 11 rutan Sofia
Vecka 12 rutan Ashley
Vecka 13 rutan Faye
Vecka 14 rutorna Raymond och Gabriella
Vecka 15 rutorna Beth och Mae
Vecka 16 rutorna Johnny och Andrea Vecka 16 Kantvirkning
Vecka 17 rutan Lincoln
Vecka 18 rutorna Laura och Lupita
Vecka 19 rutorna William och Alma
Vecka 20 rutorna Emily och Wanda
Vecka 21 rutorna Rose och Sarah
Vecka 22 rutorna Teresa och Carolyn
Vecka 23 rutorna Amanda och Crystal Vecka 23 Kantvirkning
Vecka 24-27 ihopsättning av rutorna med PLT Join
Vecka 28 Kant-Border del 1
Vecka 29 Kant-Border del 2
Vecka 30 Kant-Border del 3 avslutning


Nu återstår det att virka ihop rutorna och virka kanten. Svensk översättningen kommer snart.


Du vet väl att jag också finns på facebook med samma namn som här??? Paradisfrun Virkar
Tjingeling
Paradisfrun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar