Paradisfruns Vardag och Fest

lördag 29 oktober 2016

Sy & Hantverksfestivalen

Igår besökte jag Sy & Hantverksfestivalen i Älvsjö. Mässan pågår hela helgen.









Det var superkul och inspirerande att vara där. Jag hittade lite godbitar som jag köpte med hem. Men framför allt en MASSA nya idéer :) Nu ska här sättas fart i höstmörkret.
Garner fanns det förstås en uppsjö av, bland annat ullgarner, silkesgarner och relativt lite bomullsgarner. Jag var ju mest ute efter bomullsgarner denna gång, övriga garner klämde jag mest på. Vet ni, jag kände mig som i en godisbutik när jag gick omkring och tittade och klämde och kände. Jag ville ha lite av allt, hi hi.

Annelis Virkskola, nä det var inte jag, ha ha.

Den här tyckte jag passade mig

Det var lite roliga berlocker att fästa på sina alster, Köpte några av varje.

Till min lycka hittade jag även på virknålarna med lampa i 

Det här blev dagens inköp
Tjingeling
Paradisfrun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar