Paradisfruns Vardag och Fest

lördag 28 januari 2017

Garn från Indien

Jag och familjen har varit i Goa Indien på några veckors semester. Jag brukar hålla ögonen öppna efter garnbutiker och garner när jag är ute och reser. Det är alltid skoj att köpa några nystan att ta med hem.
Den här gången hade jag nästan gett upp hoppet att hitta garn och tänkte att ja ja det får väl vara då.

Sista fredagen på vår semester så åkte vi till fredagsmarknaden i Mapusa (vi har var här många gånger tidigare). Helt plötsligt så ser jag en massa garn. Gissa om jag blev glad, jag köpte ett par nystan för totalt 4 svenska kronor. Det ska bli en lite uggla av detta tror jag 😃





Tjingeling
Paradisfrun

1 kommentar:

  1. Vad roligt att köpa med garn från andra länder! Och så billigt!! Lycka till med ugglan :)

    SvaraRadera